Even geen drama meer..

Na een boek gelezen te hebben die eigenlijk buiten mijn genre valt, een boek die een boodschap mee zich bracht en een langdradig en misschien voor mij iets te saai boek, is het nu tijd voor iets luchtigs. Tijd voor een lekkere, easy to read en niet al te moeilijke Young Adult a.k.a een lekkere Chicklit!

lindsey-kelk-ik-hou-van-serieIk heb altijd al een oogje gehad op de boeken van Lindsey Kelk. Bijvoorbeeld de Ik hou van.. boekenreeks. Dan zag ik weer de Ik hou van New York versie en een tijdje later de versie Ik hou van Hollywood. Maar zelf wist ik nooit goed welke eerst te lezen en óf dit wel echt leuke boeken zijn. Daarnaast is het een serie, wat betekend dat wanneer ik aan de eerste begin, ik ze, in mijn geval, natuurlijk allemaal móét lezen! Heb ik even mazzel dat ik begin dit jaar de Omnibus tegen kwam van de Ik hou van.. serie. Hoe ontzetten leuk! En dat ook nog eens afgeprijsd voor €4,99. Ja, echt waar, 3 boeken voor €4,99, raap-me-op!! Meteen kopen dus, dat was wel duidelijk.

Ik ben er natuurlijk al een stukje in begonnen en het begint al zo ontzettend leuk! Nu al een heerlijk Pauline boek met de nodige vrouwendrama, HEERLIJK!

Met een bijna 1000 pagina’s dik boek op mijn schoot kom ik gelijk met het volgende

lindsey-kelk-ik-hou-van-serie-2

Om even het verschil te laten zien, hoe dik dit boek daadwerkelijk is! Hallo 923 bladzijden.

dilemma. Hoe lees je in godsnaam een boek van bijna 1000 pagina’s?! Een zware en veel te dikke paperback versie, die je niet lekker in je hand kan leggen.. Laat staan lekker op je rug gaan liggen en je boek in de lucht voor je gezicht houden. Nope, dat is in dit geval geen optie, of je moet een gebroken neus willen riskeren door in de laatste positie je boek te gaan lezen. Heerlijk hè, die leesdilemma’s die elke boekennerd wel eens heeft. Love the life of a bookworm. 🙂

Hebben jullie deze serie ook gelezen? Vond jij hem top of juist hartstikke flop? Laat het me weten in de comments hieronder. Super leuk om lekker met mede boekwormpjes te kletsen over boeken!

Heel veel liefs van mij, Pauline.

Geef een reactie

