Work in Progress

Always be a work in progress.jpg
Zoals je misschien al wel gemerkt hebt, is mijn blog op dit moment nog half Engels, half Nederlands. Dit komt omdat mijn blog jaren lang voornamelijk in het Engels is geschreven om zo meer mensen te kunnen bereiken. Nu, drie jaar later, vond ik het tijd worden om me te richten op mijn eigen taal, het Nederlands. Ik merk dat in Nederland heel erg veel gelezen wordt en zie dat ‘lezen’ en ‘boeken’ meer in upcoming zijn dan ooit tevoren. Heerlijk! Eindelijk zie ik meer en meer boekgenoten waar ik lekker mee kan kletsen over boeken. Dat is natuurlijk een van de redenen geweest om Love the Smell of Books op te richten: Contact maken met mede boekwormpjes, nationaal en internationaal.

Daarnaast merk ik, dat ik recensies schrijven in mijn eigen taal toch iets makkelijk vind dan wanneer je alles moet vertalen naar het Engels. Tuurlijk, in het Engels bloggen houd je taalkundig scherp, maar praten en schrijven zijn toch twee heel verschillende dingen. De lol verdween voor mij wat, waardoor het soms maanden duurde voor ik hier weer wat ging posten. Heel erg jammer, want ik heb er zoveel plezier in om mijn boekverhalen met jullie te delen. Ik heb daarom dan ook besloten om verder te gaan in het Nederlands.

Dit betekend natuurlijk wel, dat ik nog veel moet veranderen aan mijn blog. Sommige artikelen wil ik graag weer terug vertalen naar het Nederlands omdat ik het een mooi artikel vind of gewoon omdat ik vind dat het op mijn blog thuis hoort. Neem bijvoorbeeld de recensies die ik geschreven heb over boeken van mijn favoriete Nederlandse schrijfster Chantal van Gastel. Hier gaat natuurlijk even wat tijd in zitten, maar geen zorgen, dan hebben jullie wat om naar uit te kijken haha 🙂

Nu weten jullie waarom het op dit moment even een chaos is op mijn pagina, maar ik vind het zonde om mijn site tijdelijk uit de lucht te halen. Love the Smell of Books is dus even ‘under construction’.

Ik hoop dat jullie heel even door de chaos heen kunnen kijken en toch kunnen genieten van de artikelen die ik post.

Mochten jullie nog tips, trics, opmerkingen of suggesties hebben? Laat het me dat alsjeblieft weten via het tabblad contact of hieronder in de opmerkingen. Ik heb Love the Smell of Books opgericht voor mezelf, maar ook voor jullie boekenliefhebbers en hoop er samen een heel mooie pagina van te kunnen maken. Jullie input is dus altijd meer dan welkom.

Heel veel liefs van Pauline  ❤

Geef een reactie

