De zomer is nu echt voorbij..

En dus slaat de herfst superhard terug. Met nog geen 18 graden in huis, doe ik lekker mijn kacheltje thuis aan, trek m’n dikke trui aan en haal ik m’n boek en grote theemok weer snel tevoorschijn! De herfst en winterperiode zijn gewoon dé tijden voor een echteDe zomer is nu toch echt voorbij.jpg boekenfreak en ik klaag dan ook nóg niet (tot ik straks de deur uit moet en de kou me als een bitchslap in m’n gezicht slaat). Maar hé, tot die tijd mag ik best even genieten van dit comfortabele momentje op de bank.. met mijn mok.. en heerlijke boek.

En met nog meer barre herfstdagen op komst, duik ik weer verder in de Ik hou van.. serie. Dit keer in Hollywood.
Thee, check.
Boek, check.
Dikke trui, check.
Fleece deken, check.

Geniet jij ook van dit heerlijke lees weer? Of ben je meer een zomer type (wanneer het om lezen gaat)? In welk boek ben jij momenteel helemaal verzeild geraakt?
Laat het me weten!

Heel veel liefs,
Pauline

Geef een reactie

