Mijn Never Ending Wishlist, deel 1.

Met nog iets van 20 ongelezen boeken in mijn boekenkast, begint mijn wishlist al weer aardig te groeien. Gisteren liep ik door de boekenwinkel, en hoppa weer 3 boeken er bij op. Het liefst had ik ze gelijk in mijn mandje gedaan en meegenomen, maar met nog 20 ongelezen boeken op de planken, moet je soms echt even die hand op de knip leggen. Anders wordt het écht meer boek dan kast haha.

Mijn wishlist op dit moment bestaat uit de volgende boeken:
(sommigen al een tijdje geleden uitgegeven, sommige wat recenter)

  1. Enkeltje Ierland – Charlotte de Monchy.
  2. Zonder jou – Chantal van Gastel en Priscilla van Gastel
  3. Aan alle jongen van wie ik hield – Jenny Han
  4. Lieveling – Kim van Kooten
  5. Een leven na jou – Jojo Moyes
    Niet omdat ik de cover mooi vind, want in dat geval slaat Jojo dit keer finaal naast de plank. Puur en alleen omdat ik van deel 1 echt genoten heb en ik heel erg benieuwd ben naar het tweede deel!
  6. Hittegolf – Suzanne Vermeer
  7. Het meisje dat van IS won. Ontvoert, Verkocht, Ontsnapt – Farida Khalaf
  8. De afstand tussen jou en mij – Marina Gessner
  9. Drie vrienden, een huis (en een kusjesman) – Astrid Harrewijn
  10. Ik geef je de zon – Jandy Nelson
  11. Dans met mij – Jojo Moyes
  12. Elke dag maandag – Jessica Brody
  13. Lobster – Tom Ellen & Lucy Ivison
  14. Silber (de hele serie) – Kerstin Gier

Ik wil jullie graag mee nemen in mijn Never Ending Wishlist-tour. Eens in de zoveel tijd zal ik een nieuwe Never Ending Wishlist publiceren waarin misschien wel weer nieuwe boeken bijgekomen zijn, maar misschien ook weer boeken afgestreept zijn omdat ik ze inmiddels in bezit heb.

Ik neem jullie in ieder geval mee in mijn Never Ending Wishlist-tour en ben tegelijk ook heel erg nieuwsgierig naar die van jullie! Laat je me weten hoe jou wishlist er nu bij staat? Ik ben heel erg benieuwd.

Heel veel liefs,
Pauline

Geef een reactie

