Elke dag Maandag

Heerlijk wanneer je een nieuw pakketje op je deurmat vind en je gewoon al weet wat er inzit. Vandaag kreeg ik mijn nieuwste boek binnen en oh! wat ben ik blij!

Behalve dat ik nu met een big smile dit boek van mijn Never Ending Wishlist af kan strepen, mag ik ook nog eens van heel veel geluk spreken dat dit prachtige boek uberhaupt op mijn deurmat viel. Ik heb namelijk vorige week meegedaan aan een super leuke winactie van de schijfster Lisette Jonkman in samenwerking met Blossom Books. En waar ik normaal niet heel vaak iets win, mocht ik dit keer eindelijk een gat in de lucht springen. Ik had gewonnen, en wat!!

Elke Dag Maandag.jpg

Elke dag Maandag van schrijfster Jessica Brody mag ik nu toevoegen aan mijn boekenkast. Uiteraard nadat ik hem uitgelezen heb! Wat een prachtig boek, wat een schoonheid van een cover en wat-een-heerlijke ‘Nieuwe Boeken’ geur! (Ja, daar moeten ze zeker weten een parfum van gaan maken). Geloof me, dit boek is echt stunning!

Waar gaat Elke Dag Maandag over?
Ellison Sparks heeft de ergste maandag ooit. Ze krijgt een verkeersboete, staat vreselijk op de schoolfoto, verpest haar softbal-try outs en haar speech voor de klassen-vertegenwoordigersverkiezing en tot overmaat van ramp maakt haar rockster-vriendje Tristan het uit. Om niks! Ellison is ervan overtuigd dat als ze deze maandag over zou kunnen doen, alles goed zal komen. Dus als ze de volgende ochtend wakker wordt en ontdekt dat het wéér maandag is, weet ze precies wat haar te doen staat: voorkomen dat Tristan het uitmaakt. Maar hoe vaak ze de maandag ook over mag doen, het lijkt erop dat hij steeds hetzelfde eindigt… Lukt het Ellie om er een goede dag van te maken? Of blijft het voor altijd maandag?

Wat een toffe samenvatting. Ik ben echt heel erg benieuwd naar dit boek, met die waanzinnig mooie cover. Ik hoop dat het verhaal net zo mooi is als de voorkant. Want als dat zo is, dan heb ik nog iets om naar uit te kijken!

Het is in ieder geval wel kraakhelder welk boek mijn volgende verovering gaat worden! Voor dit boek laat ik graag mijn andere boeken nog een weekje langer liggen. Sorry lieve andere boeken in mijn boekenkast, maar deze stond zo hoog op mijn lijstje! Heel erg bedankt Lisette en Blossom Books!

Mijn recensie zal snel verschijnen op mijn pagina.
Happy reading

Heel veel liefs,
Pauline

2 reacties

  1. Dit is altyd heerlik om nuwe boeke te kry. Geniet dit.

    Liked by 1 persoon

    1. Dankjewel, gaat helemaal goed komen!

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

