Nu aan het lezen: Koorts – Saskia Noort

De herfst is nu echt flink binnengevallen bij ons in de stad. Regen, kou, bladeren overal, dikke truien en grote mokken thee. Zo gaat het er op dit moment aan toe, op een vrije dag in huize Pauline.

Tijd dus om aan een heerlijk nieuw boek te beginnen. En met nog iets van +/- 20 ongelezen boeken in mijn ‘nog niet gerestylde’ boekenkast, is dat geen groot probleem.

Ik koos ervoor om te beginnen in de literaire thriller van een Nederlandse schrijfster waar ik véél over gehoord heb! Saskia Noort, een van de bekendste schrijfsters in ons koude kikkerlandje. Maar wat wil je ook, wanneer je meer dan 2,7 miljoen exemplaren weet te verkopen van je geschreven thrillers én deze ook nog eens bewerkt worden tot film en theater! Doe dat maar eens even na!
De thriller Koorts is dan ook het boek welke ik uit haar reeks gekozen heb.

saskia-noort-koorts-status-update

De samenvatting op de achterkant spreekt me erg aan. Girly, zomer, spanning, vriendschap, liefde en mysterie. Volgens mij zit het allemaal in dit verhaal. Heerlijke combinatie als je het mij vraagt. Nu nog maar hopen dat ze het in een mooi verhaal weet te verpakken en mij weet te raken met zowel de karakters in het boek als haar manier van schrijven.

De cover ziet er in ieder geval erg leuk uit. Wat de kers in combinatie met de lippen te maken hebben met dit verhaal, daar kom ik waarschijnlijk snel achter.

Wat zijn jullie nu aan het lezen? Genieten jullie ook zo van dit echte leesweer/leesseizoen?
Happy Reading iedereen!

Liefs,
Pauline

Geef een reactie

