Nu aan het lezen: Harteloos – Marissa Meyer

marissa-meyer-harteloos-status-update

Blossom Books adverteerde er groots mee op hun sociaal media. Hun grote trots, het nieuwe boek van Marissa Meyer. Een prachtige cover met shiny rode letters laat zien dat er goed nagedacht is over de cover. Hij is werkelijk waar stunning

Dat was voor mij alleen al een reden om dit boek aan te schaffen toen het in de boekenwinkel lag. Natuurlijk ben ik zelf groots fan van alle Alice In Wonderland verhalen. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Mad Hatter, het witte konijn, de prachtige avontuurlijke Alice zelf, de witte koningin én de altijd ietwat enge angstaanjagende Rode Koninging. Ja, ik hou van hun allemaal.

Dus toen ik hoorde dat er een boek kwam gebaseerd op alleen de rode koningin was mijn nieuwsgierigheid natuurlijk meteen gewekt. Mijn zintuigen stonden op scherp en hield alle websites en sociaal media in de gaten voor de grote publiceer dag!

Dit boek gaat over de hartenkoningin, dat is wel duidelijk. Maar zal Alice er ook in voor komen? Of alle andere karakters uit Alice in Wonderland? Wat is er gebeurd waardoor de hartenkoningin zo de ‘schrik’ van Wonderland werd? Want zó kennen wij haar tenslotte  alleen maar. Iets wat mijn nieuwsgierigheid gewekt heeft en waar ik niet op kan wachten om te gaan ontdekken!

Ik ben nu op pagina 380 van de 518 en geniet van elke bladzijde die ik omsla. Binnenkort kunnen jullie mijn recensie over dit boek hier natuurlijk lezen, maar kan jullie nu al wel vertellen dat ik dit (nu al) een aanrader voor de kerst vind!

Het boek is geschreven door Marissa Meyer. Ook wel bekend van de Lunar-Chronicals serie (zoals de boeken: Cinder en Scarlet).  Harteloos is uitgegeven in een hardcover versie.

Houd Love the Smell of Books dus in de gaten voor de recensie.

Heel veel liefs,
Pauline

One comment

  1. Dit klink na ’n wonderlike boek om te lees. Ek is baie gek oor Melissa Meyer se boeke.

    Like

Geef een reactie

