Wishlist Wednesday 

Banner Never Ending Wishlist

Elke lezer heeft er wel één: een Never Ending Wishlist.
Zo’n lijst waar boeken opstaan die je gewoon móét hebben, maar die je momenteel nog niet gekocht hebt. Een lijst waar geen einde aan lijkt te komen. Het begint meestal met een lijstje van 5 boeken. Maar bij de meesten loopt het al snel uit de hand en voor je het weet staan er ineens 30 boeken op je wishlist. Ja.. zo’n lijst heb ik ook. En geloof me, we-kunnen-er-echt-niks-aan-doen! Het is niet onze schuld dat er steeds zulke ge-wel-dige titels uitgebracht worden. Dat de schrijvers gewoon weten wat we graag willen lezen. We worden gewoon verleid met prachtige covers en mooie verhalen!

Elke woensdag wil ik 1 of 2 boeken laten zien die op mijn Never Ending Wishlist staan. Aangezien mijn wishlist met de dag/week groter en langer wordt, is ook deze rubriek een Never ending story.

Veel plezier!


Mijn Never Ending Wishlist bestaat momenteel uit ongeveer  25 boeken.

De meest recente serie die ik toegevoegd heb aan mijn Never Ending Wishlist is de serie A Court of Thorns and Roses. Op dit moment is het een van de meest trending hashtags op instagram en leest iedereen het net uitgekomen derde deel. Juist omdat iedereen zo in de ban is van deze serie en super enthousiast is moest ik deze gewoon op mijn wishlist zetten. Daarnaast zijn de boekcovers ook waanzinnig mooi en heb ik goede verhalen gehoord over de schrijver Sarah J. Maas.

Verder ben ik ook heel erg benieuwd naar het boek Het meisje dat van IS won. Ontvoerd, verkocht, ontsnapt geschreven door Farida Khalaf. Het spreekt me niet alleen aan omdat het een waargebeurd verhaal is, maar ook omdat IS op dit moment een heel grote rol speelt in deze wereld. Dit boek maakt me nieuwsgierig naar haar verhaal, wat haar is overkomen en hoe ze is ontsnapt. Je moet er zelf toch niet aan denken dat dit jezelf overkomt of iemand van wie je houdt? Daarom staat deze op mijn Never Ending Wishlist.

Kun je niet langer meer wachten en wil je graag meteen weten welke boeken er op mijn Never Ending Wishlist staan? Neem dan een kijkje op mijn Never Ending Wishlist boekenplank op mijn Goodreads profiel. Link vind je hier.

Heb jij ook een Never Ending Wishlist? En groeit die ook nog steeds met de dag? Laat me hieronder weten wat jou favoriet op jou lijst is. 

Tot volgende week!

Liefs,
Pauline

Geef een reactie

